07-05-2017 - pic del Racofred (AND)
15-05-2017 - Le Mourre Froid - Orcières - Ecrins
14-05-2017

Ens despertem a Orcières, als Ecrins, és una estació més gran del què ens pensàvem, ara ja sense gens de neu.
La meteo havia anunciat mal temps per avui però s’han equivocat.
Fa sol amb algun nubolot.
Anem cap a Archinard on deixem el cotxe a l’entrada del poblet, o quatre cases; agafem una pista forestal molt plana que va a buscar un pont al fons de la vall. Canviem de vessant del riu i comencem a guanyar alçada per un caminet dins del bosc.
Per tornar a passar el riu decidim fer-ho una mica més amunt del camí, per una congesta de neu ja que sinó la mullada era segura.
Quan arribem a l’altura de la Cabane de Roinette posem esquís.
Remuntem tot el fons de vall i enfilem cap a la carena deixant el Col de Rouannette més a la dreta.
Arribem a la La Coupa, una primera cota a la carena de la Malamort (els agrada aquest nom, ja l’hem trobat dues vegades al mapa!!).
Des del cim fem la sessió de fotos corresponents, intentem reconèixer cims, calcem esquís altre cop i cap avall per on hem vingut!
Un cim discret però ben agradable de fer i amb neu des de baix ha de ser encara millor!!